گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) برای نهمین سال متوالی تمدید شد.

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی عسکری امروز اظهار کرد: به دنبال انجام ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در واحد‌ها و ادارات مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی روزهای هفتم و هشتم دی ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، گواهینامه مدیریت یکپارچه(IMS) برای نهمین سال متوالی تمدید شد.

وی افزود: در این دوره از ممیزی مراقبتی، که مبتنی بر جهانی بود، فرآیند‌های اصلی، مدیریتی و پشتیبانی در تمام واحدهای مختلف این اداره کل، با حضور ممیزان شرکت کیفیت و انطباق کیهان(KQR) به نمایندگی از شرکت استرالیایی ISC مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: با همکاری مدیران و کار‌شناسان واحد‌ها و ادارات مختلف، ممیزی مراقبتی به نحو مطلوبی صورت گرفت و همه مستندات و سوابق اجرای الزامات سیستم مدیریتی جهت فعالیت‌های جاری ارائه و بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از جمله دستگاه‌های اجرایی پیشگام در پیاده سازی سیستم مدیریت کیفی بوده و از سال 82 موفق به دریافت نخستین گواهینامه در این رابطه شده و از سال86 با پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) در سطح همه واحد‌ها، برای سه دوره سه ساله و به صورت مستمر موفق به اخذ و حفظ گواهینامه‌های مربوطه شده است.

عسکری گفت: در این دوره ممیزی مراقبتی پس از بررسی کلیه فرآیند‌های جاری و ارزیابی مستندات در این رابطه، کیفیت و انطباق فعالیت‌های این اداره کل با الزامات استانداردهای مذکور به تأیید ممیزان رسید و این اداره کل را شایسته تمدید گواهینامه IMS اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.